neděle 21. dubna 2013

Zbožňuju procházky po Praze....

Dnes se počasí umoudřilo a sluníčko nás svými paprsky hladilo po tvářích. Po dobrém obědě jsem se potkala s kamarádkou a šli jsme i s Artíkem projít se po Praze.


Pokukovala jsem z okna a dívala se po lidech, co mají na sobě. Opět stejná situace jako v týdnu. I když teploměr ukazoval 19°, tak někdo si vyšel tepleji oblečený. Ale i naopak vyletněný..
Vzala jsem si mé oblíbené děravé džíny z Řecka. Koupila jsem je v jednom no name obchodě za 14 euro.
Trošku jsem si je upravila podle sebe (tedy odpárala jsem látku ze stehna). K tomu tmavě šedivé tílko z Orsay, nový růžový svetr z Pull and Bear a nové černé balerínky.
 K tomu jsem si vzala malou kabelku přes rameno se cvoky.

Procházka byla naprosto úžasná. Potkali jsme se u Tančícího domu. Prošli jsme kolem nábřeží, kde se stejně jako v loni konala akce "Lodě na vodě."
Zastavili jsme se na Kampě, kde na most zavěšují zamilovaní visací zámky (stejně jako v Paříži).
Kolem Karlova mostu do "Mekáče" na zmrzlinu- McFlurry s lentilkami a jahodovou polevou. Mňam... Trošku hřích... :)))
 
 A jak vy jste si dámy užily neděli ?

2 komentáře: