středa 17. dubna 2013

Úterní pohoda na Vltavě

Konečně šla zima spát a my se můžeme radovat ze sluníčka. Na ulicích je vidět, kdo se na sluníčko těšil stejně jako já. 
Potkávala jsem lidi ještě nabalené v zimních bundách, ale už i vyletněné. Musím říct, že mi to přišlo trošku úsměvné. :)
Já jsem zimní bundy a kabát  uklidila do skříně a vyndala vše jarní (bundičky a saka). V minulém týdnu jsem "vyvenčila" svůj nový baloňák a včera jsem si vzala bundičku ze Zary. Kterou jsem si koupila před cca 1,5 rokem ve slevě. Pamatuji si to jako dnes, když jsem byla s kamarádkou v Letňanech na menších nákupech :). A v Zaře jsem objevila tuto krásnou bundičku...  A ta musela být moje. :) 
Včera jsem si poprvé vzala i nové balerínky se cvoky. A super ...


 Ale jak titulek napovídá, prožili jsme včera odpoledne na Vltavě. Vypůjčili jsme si šlapadlo, kdy hodina stojí 150,-. ( Super cena za romantiku :)..) Nakoupila jsem i něco dobrého- frisko, hroznové víno, výborný sýr.

Propluli jsme okolo Střeleckého ostrova a "zakotvili" jsme naproti Karlovu mostu. A kochali se krásou Prahy :).

Musím říct, že se těším na další plavbu po Vltavě. Nejen, že to je romantika :), ale je to i relax.. A člověk na vše zapomene a myšlenky nechává unášet po proudu Vltavy.... 




5 komentářů:

  1. Krásné odpoledne :) moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jee... a na plavbe s vami byl i pejsek..to je fakt pohodicka.
    A mimochodem, moc Ti to sluselo!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Artur je malý mořeplavec :)....A děkuju moc za pochvalu.

      Vymazat