sobota 20. dubna 2013

Sobotní pohodička

Ráno jsem se probudila do zamračeného počasí. Neměla jsem z toho vůbec radost, i když jsem s tím tak počítala. Našim rosničkám předpověď bohužel vyšla.
Artur přišel z procházky víc černý než bílý, tak proběhlo velké koupání.

Navečer se konalo kino. V plánu byl film "Martin a Venuše." Bohužel jsem se špatně podívala do programu a ve finále jsem vybrala "Dávám tomu rok." Mám ráda filmy, u kterých se zasměju od srdce a může mi ukápnout i slza.
U tohoto filmu jsem nebrečela, ale ze srdce smála. A nejen já, ale i celý sál se smál. Hlavně jeden mladý muž, který byl slyšet nejvíc. :)


A ani ošklivé počasí mě neodradilo, abych si nevzala do kina nové látkové botky od Roxy. Jsem z nich nadšená.
Do kina jsem si vyšla ve sportovním. Vzala jsem si moje oblíbené džíny se snížením sedem ze Zary, růžové tričko z Manga a světle růžová mikina Roxy (bohužel jsem se nevyfotila- příště).
Trošku víc pink, ale proč ne :)..

Užijte si fajn večer....

Žádné komentáře:

Okomentovat