středa 10. dubna 2013

Člověk si má plnit přání, aneb Bůh návrhářů bot Christian Louboutin....



Vystudovala jsem oděvní školu, kdy jako každá holka jsem chtěla být slavnou návrhářkou, stejně jako Blanka Matragi, Klára Nademlýnská, ... Ze světových Christian Dior, Karl Lagerfeld, Coco Chanel atd...Časem jsem zjistila, že více jak navrhování oděvů mě baví kreslit boty. A později se mým bohem stal právě Christian Louboutin.


Bohem proto, protože jeho boty na jehlovém podpatku dodají každé ženě tu pravou ženskost. Každý detail je propracován. A jako poznávací znamení si zvolil červenou podrážku, na kterou má proti napodobování ochrannou známku. Jeho návrhy jsou nápadité a originální.

Christian Louboutin je bohem návrhářů bot. A tedy i mým velkým vzorem.

Bohužel, dnešní doba není na řemesla. A ševce, který by mi ušil boty na 11 cm podpatku jsem za cca 2. roky nenašla.

Jeden z mnoha návrhů
 Dámy, pokud by jste o někom věděly, dejte mi vědět... :)

1 komentář: