úterý 9. dubna 2013

Corfu

Vždy jsem zbožňovala Řecko. Nejen pro pláže a slunce, ale i pro krásu, rozmanitost, historii.
A mezi mé oblíbené ostrovy patří Corfu ( řecky Κέρκυρα).
Před 8. roky jsem byla na tomto ostrově na dovolené. A o pár let později jsem se na ostrov vrátila a prožila tam krásné měsíce.
Na ostrově jsem žila vždy v letní období a to po dobu 3. let. Domů jsem se vracela vždy na zimu.
Nebylo to vůbec jednoduché vyměnit žabky za zimní boty. Lehký svetřík za teplou bundu.


Na Corfu jsem byla jako au- pair, kdy jsem hlídala dvě malé děti (holčičku a chlapečka).
A musím říct, že to pro mě byl nejen zážitek, ale i škola života. :).
Užili jsme si společně spoustu krásných chvil... Jak blbnutí v moři, procházky, výlety, atd.... 
Ráda na tyto chvíle vzpomínám.


Poznala jsem spoustu úžasných lidí, poznala jejich zvyky a můžu říct, že jsem se i něco z řečtiny naučila :).
Řecké jídlo je naprosto úžasné - suvlaki, "Choriatiky," - tedy řecký salát, tzatziky, saganaki, ... A Retzina ( Já jsem si ji míchala se Spritem.)...

Na ostrově se nachází spoustu zajímavých, historických, krásných míst. Jako je Achilleion ( palác císařovny Sisi), Myší ostrůvek, nejstarší vesnice Paleo Perithia (kde je jedna výborná taverna, majitel se jmenuje Kostas)..

Z ostrova pochází i jeden z nejkrásnějších mužů- Sakis Rouvas. Vzpomínám, že dříve ho měla skoro každá  dívka na tapetě počítače. A titul jeden z nejkrásnějších mužů světa si určitě zaslouží.
Je to nejen úžasný zpěvák, ale i herec, sportovec, návrhář, ale i super otec a manžel. 
Přirovnáním k našemu Karlu Gottovi. Ženy po něm šílí již několik let, maluje krásné obrazy, otec a manžel :).



Pro poznání tohoto ostrova můžu doporučit i blog Pavly Smetanové, která vydala zajímavé knížky o životě na Korfu.

Korfu je rájem na zemi... 


Žádné komentáře:

Okomentovat