pondělí 13. května 2013

P!NK - nejúžasnější zážitek

V pátek se konal dlouho očekávaný koncert P!NK. I když počasí nebylo moc příznivé (deštník jsem si nebrala), zvladla jsem dojet na Českomoravskou bez toho, aniž bych vypadala jak vodník :). Už u metra stálo pár chlapíku s cedulemi "Koupím lístek."
 Tak jsem si podržela psaníčko víc v ruce, aby mi ho náhodou někdo nevytrhl a s lístkem neutekl. :). O půl osmé jsme s kamarádkou přišly do O2 arény. Bála jsem se front, ale naštěstí dovnitř jsme se dostaly rychle.
Lístek jsme měly na stání. Bála jsem se, že budeme mít špatný výhled... Ale naštěstí jsem na pódium viděla (i když jsem stála na špičkách).
Koncert začal ve 20.00. Předkapela byla Churchil. Tuto kapelu jsem neznala a musím říct, že mě moc nechytla. Prostě jsem se těšila na hvězdu večera :).
Okolo 21.00  to začalo. Všichni tleskali, křičeli.. Nástup P!nk byl bomba. Zpívala hodinu a půl, kdy předvedla neuvěřitelné akrobatické a taneční kousky. A u toho zvládla zpěv. Budu se opakovat, ale ona je fakt neuvěřitelná baba. Celou dobu jsem měla po těle husí kůži. 
Další koncert si rozhodně nenechám ujít... Opravdu velký zážitek... Leni, vyrazíme :)...

4 komentáře: